درگذشت پدر شهید در روستای نورآباد

پدر یک شهید دفاع مقدس در روستای نورآباد شهرستان مهر در گذشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حاج حسین محمدی پدر بسیجی شهید احمد محمدی به دلیل سکته مغزی در سن ۸۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید احمد محمدی در سال ۱۳۴۶ در روستای نورآباد شهرستان مهر ، استان فارس دیده به جهان گشود.

این شهید والامقام در قسمتی از وصیتنامه خود چنین می‌نویسد خدایا این بار مرا موفق کن تا به آرزویم برسم، زیرا تنها آرزوی من شهادت در راه تو است، آمریکا، شوروی و دیگر جنایتکاران بدانند که ما ملت مسلمان ایران تا آخرین نفرمان در برابر شما ستمگران ایستادگی خواهیم کرد و سر تسلیم جلوی شما فرود نخواهیم آورد.

او در ادامه می‌نویسد که دنیا بدان، من یک نفر بی سواد از میان مستضعف‌ترین افراد جامعه برخاسته ام و برای جلب رضای خدا از پدر، مادر، برادران، خواهران و همه بستگان دل کنده ام و می‌روم تا به امام حسین (ع) بگویم اگر در زمان تونبودم، اکنون فرزندت حضرت روح الله را یاری می‌کنم و راهی که تو ای سرور آزادگان حسین جان رفته‌ای، همان راه را انتخاب کرده ام و می دانم که این بهترین راهی است که برگزیده ام.

شهید احمد محمدی در سال ۶۱ در منطقه عملیاتی دشت عباس به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از مدتی پیکر پاک این شهید والامقام بر دستان مردم ولایی این دیار تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای نورآباد  شهرستان مهر به خاک سپرده شد.

خانواده شهید والامقام محمدی اعلام کردند به دلیل شیوع ویروس  کرونا مراسم عمومی نخواهند داشت و تمامی هزینه‌ها صرف امور خیر می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار