رویت یوفوی ناشناس درخشان بر فراز نیوجرسی!

پرسه شیء پرنده درخشان بر فراز آسمان نیوجرسی موجب حیرت ساکنان محلی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.


بیشتر بخوانید


اما به تازگی رویت شیء پرنده درخشان در آسمان ایالت نیوجرسی آمریکا خبرساز شده است. ویدئویی که در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شد این شیء پرنده را بر فراز یک منطقه جنگلی نشان می‌دهد. در این ویدئو شهروندان زیادی در حالی که با دیدن این یوفو دچار حیرت شده اند با تلفن همراه خود در حال تهیه فیلم از آن دیده می‌شوند. این ویدئو پس از انتشار در تیک تاک تاکنون بیش از ۴ میلیون بیننده داشته و بیش از ۶۰۰ هزار لایک دریافت کرده است. بنا به گفته شاهدان عینی این یوفو در بعدازظهر روز دوشنبه در آسمان این منطقه رویت شد.

اما در حالی که رویت این یوفو در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد شرکت گودیِر اعلام کرد که یوفوی رویت شده در واقع بالون تبلیغاتی متعلق به این شرکت بوده است. این شرکت تایید کرد که این بالون بعدازظهر روز دوشنبه بر فراز شهر نیویورک و شمال نیوجرسی به پرواز درآمده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۲۰:۲۰ ۱۱ دی ۱۳۹۹
من این نظر دارم که این ویدیو واقعی چون در شبکه های اجتماعی خیلی بازتاب داشت ناسا چیز هایی میداند اما فاش نمیکند فرازمینی ها در کمین هستند و به زودی با آن ها ملاقات میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
یه بالن تبلیغاتی بود معلومه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
مزخرف مزخرف مزخرف اتسان عاقل هرگز این ویدیوهای ساختگی را باور نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۲۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
بابا خبر رو بخون بعد فیلم ببین بعدش نظر بده
خودشون گفتن بالن تبلیغاتیه تو چی میگی این وسط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
توجه کرده باشید همه فیلم هایی که از یوفوها گرفته میشه بی کیفیت هستند و نمی توان روی اونها زوم کرد . با اینکه الان گوشی های معمولی هم فیلم هایی با کیفیت می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۲۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
این از اون بالون هاس گه از یه طرف شبیه بشقاب پرنده دیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
خدا خودش بیشترمیدونه ک این چیزها وجود دارن یانه خلاصه خواستم بگم شاید کاردست امریکا باشه ک مردمو با این چیزها سرگرم کنه خدا بهترمیدونه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
چه ربطی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
در واقع بیشتر و شایدم همه بشقاب پرنده های دیده شده از این دست هستند .
آخرین اخبار