نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش

فلاحی گفت:طرح مقابله با اراذل و اوباش از سال‌ها پیش در دستور کار قرار داشته و امسال این طرح به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش قابل تقدیر است گفت: طرح مقابله با اراذل و اوباش از سال‌ها پیش در دستور کار قرار داشته و امسال این طرح به صورت ویژه پیگیری می‌شود تا مردم امنیت و آرامش در جامعه به خوبی لمس کنند.

 فلاحی  اظهار کرد: در طرح مقابله با اراذل و اوباش، نیروی انتظامی نباید به تنهایی زحمات را به دوش بکشد بلکه ما بایستی یک نگاه ساختاری و سیستمی داشته باشیم و تمام نهاد‌ها بسیج شوند تا ریشه این معضل در جامعه برچیده شود.

او افزود: با اشتغال افزایی و مثبت کردن فضای روانی جامعه، میتوانیم کار نیروی انتظامی را برای رسیدگی به ماموریت‌های دیگر راحت‌تر کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نیروی انتظامی تلاش‌های خوبی در راستای مقابله با اراذل و اوباش انجام داده است و با اجرای این طرح، فضای جامعه را برای هنجارشکنان ناامن کرده است و این قابل تقدیر است.

او ادامه داد: کار نیروی انتظامی کار بسیار سختی است و بایستی متناسب با کار سختشان امکانات را برای آن‌ها تهیه کنید و به زیرساخت‌های عمرانی، سخت افزاری و نرم افزاری آنان توجه کنیم، مخصوصاً با توجه به رشد فضای مجازی و قدرت نمایی که اراذل و اوباش در این بستر انجام می‌دهند تمام امکانات را در اختیارشان قرار دهیم.

 فلاحی یادآور شد: موضوعی که ما بار‌ها در کمیسیون امنیت ملی مطرح کردیم این است که به کارکنان ناجا به لحاظ حقوق، درآمد و مزایا باید توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.