واژگونی پراید در راور، ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت+ تصاویر

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در پی واژگونی خودروی سواری پراید در محور روستایی شهرستان راور به سمت استان یزد دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: حدود ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه امروز واژگونی خودروی سواری پراید در محور روستایی شهرستان راور به سمت استان یزد حادثه آفرید.

او افزود: متاسفانه در این تصادف رانندگی دو نفر در دم جان باختند و دو نفر مجروح دیگر مجروح شدند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: مصدومان این حادثه به همت اورژانس پیش بیمارستانی به مرکز درمانی راور منتقل شدند.

او بیان کرد: علت حادثه، ناتوانی راننده در کنترل خودرو گزارش شده است.

واژگونی پراید در راور

امداد رسانی هوایی و زمینی به مصدومان حادثه ترافیکی راور

 سید محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز درباره این حادثه گفت: به علت سقوط خودرو پراید از روی پُل در کیلومتر ۴۵ محور راور به بهاباد (یزد) که امروز رخ داد، متاسفانه یک کودک ۲ ماهه و یک زن ۳۱ ساله به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باختند.

او افزود: در این حادثه رانندگی، یک کودک ۹ و یک مرد ۳۲ ساله مصدوم شدند که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی تیم‌های فوریت‌های پزشکی و مراقبت‌های درمانی با اورژانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) راور منتقل شدند.

صابری بیان کرد: این مصدومان بعد از اقدامات کادر درمانی بیمارستان علی بن ابیطالب برای تکمیل مراقبت‌های درمانی با اورژانس هوایی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

 

 اورژانس هوایی؛ واژگونی پراید در راور

 

اورژانس هوایی در کمک به مصدومان واژگونی پراید در راور

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار