جیم کری نقش رقیب انتخاباتی ترامپ را بازی می‌کند

جیم کری در برنامه «پخش زنده نیمه شب» که به نام SNLمعروف است نقش جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ را بازی خواهد کرد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نیویورک تایمز، جیم کری بازیگر فیلم‌های سینمایی مثل «ماسک»، «احمق و احمق تر» و همینطور «درخشش ابدی یک ذهن پاک، جدیدترین بازیگری خواهد بود که نقش جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا را در برنامه «پخش زنده شنبه شب» بازی می‌کند.

شبکه NBC به تازگی اعلام کرده که جیم کری در چهل و ششمین فصل از برنامه پخش زنده نیمه شب که به اختصار SNL شناخته می‌شود، نقش آفرینی خواهد کرد. این برنامه از سوم ماه اکتبر پخش خواهد شد.

جیم کری در سال‌های اخیر چندین بار میزبان این برنامه تلویزیونی بوده است. نقش جو بایدن سیاستمدار آمریکایی، در گذشته توسط «جیسون سودکیس» «وودی هارلستون» و «جان مولانی» بازی شده شده بود.

الک بالدوین هم بازیگری است که از سال ۲۰۱۶ در برنامه «پخش زنده نیمه شب» نقش دونالد ترامپ را بازی کرده است و گفته می‌شود که برای ایفای دوباره این نقش حضور خواهد یافت.

این قسمت بعد از آغاز شیوع ویروس کرونا در ماه مارس برای اولین بار است که به صورت زنده نمایش داده می‌شود. فصل گذشته این برنامه به اجبار چند قسمت پایانی را  از راه دور تولید کرده بودند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی SNL از سال ۱۹۷۵ کار خود را آغاز کرده است و در این سال‌ها موفق به دریافت جوایز متعددی از جوایز امی شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ترامپ ، آمریکا ، جیم کری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار