استاندار قزوین :

سرمایه گذاران کلیدی‌ترین سرمایه جامعه

استاندار قزوین از مدیران خواست در جذب سرمایه گذاران به عنوان کلیدی‌ترین سرمایه جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار  در جشنواره شهید رجایی گفت: باید در جذب سرمایه گذاران کوشید چراکه اولویت اول، تولید است.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه انقلاب ما فرهنگی است، اما رهبر معظم انقلاب جهتی که تعیین کرده اند اقتصادی است چراکه بهبود معیشت در گرو بهبود اقتصاد و تولید است.

استاندار اضافه کرد: یازده ماه به پایان کار دولت باقی مانده است و باید مدیران در این مدت جهادی کار کنند و طرح‌های اولویت دار را به پایان برسانند.

جمالی پور از بیمارستان‌های شهید رجایی و ۷۰۰ تختخوابی به عنوان طرح‌های اولویت دار درمانی نام برد.

وی گفت: امروز کشور در شرایط سختی به سر می‌برد که برای گذر از این بحران نیازمند مشارکت مردم هستیم و هر چقدر اعتماد آنان جلب شود موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

استاندار هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی را ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های اجرایی بیان کرد و از مدیران خواست که ارباب رجوع را تکریم کنند.

جمالی پور افزود: این جایگاهی که مدیران دارند متعلق به مردم است باید کاری کرد که وقتی مدیر صندلیش را ترک کرد مردم از او به نیکی یاد کنند.

وی گفت: شهید رجایی مدت کوتاهی به عنوان رئیس جمهور خدمت کرد، اما نامش در تمام سال‌های انقلاب می‌درخشد چراکه هیچ گاه به دنبال پست و جایگاه نبود و هدفش خدمتگزاری بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.