رییس شورای سیاسی نجبا خطاب به دسیسه‌گران، تاکید کرد که سازش عراق با رژیم صهیونیستی هرگز رخ نمی‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی الاسدی رییس شورای سیاسی نجبا ضمن رد مسائلی در خصوص عادی‌سازی روابط عراق با رژیم اشغالگر قدس، تاکید کرد که سازش عراق با دشمن صهیونیستی تنها یک خیالبافی است.

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نجباء ضمن انتشار پیامی در حساب توئیتری خود، ضمن محکومیت توافق سازش بحرین با رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: «اطاعت محض برخی از حاکمان کشور‌های مطیع از آمریکا، پدیده جدیدی نیست؛ چراکه آمریکا پشتیبان اصلی سلطنت استبدادی در برخی از کشورهاست».

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «پیش‌تر تأکید کرده بودیم که نشست سه‌جانبه مصطفی الکاظمی با السیسی و ملک عبدالله (پادشاه اردن) ممکن است وعده سازش با رژیم صهیونیستی یا عادی‌سازی باواسطه را در پی داشته باشد».

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان تصریح کرد: «همه کسانی که به‌دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند بدانند که عراق حتی در رؤیاهایشان هم نمی‎تواند ایستگاه مناسبی برای این مقصود باشد».

بحرین و امارات طی اقدامی ننگین به آشکار‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تن دادند، آن‌ها ضمن حضور در کاخ سفید در نمایش انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا شرکت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار