حلالی: پرسپولیس کار سختی برابر التعاون دارد/ سرمربیگری نوید کیا و رحمتی تصمیم درستی نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی برگشت این تیم برابر تیم التعاون عربستان اظهار کرد: پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد، اما این تیم با پیروزی در بازی رفت  با روحیه بالا به مصاف حریف عربستانی خود می‌رود.

او ادامه داد: بازی برگشت پرسپولیس برابر التعاون به مراتب سخت‌تر از دیدار اول این ۲ تیم است و پرسپولیسی‌ها باید در دیدار دوم هم پیروز شوند تا جایگاه خود را در گروه C ارتقا بدهند.

حلالی درباره وضعیت تیم‌های شهر خودرو و سپاهان در آسیا گفت: تیم شهر خودرو هیچ امتیازی کسب نکرده است و شانسی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا ندارد. همچنین تیم سپاهان هم نتایج خوبی نگرفته است. من برای رحمتی و نویدکیا احترام قائل هستم، اما مسئولان شهر خودرو و سپاهان تصمیم خوبی نگرفتند که این ۲ نفر را برای هدایت تیمشان انتخاب کردند.

سرمربیگری نوید کیا و رحمتی به ضرر مربیان جوان است 

او افزود: به نظرم انتخاب سرمربی از درون دروازه تیم شهر خودرو معنی ندارد و این موضوع به مربیان جوان آسیب می‌رساند. من ۱۲ سال است که  در سطح پایه‌ها کار می‌کنم، اما هنوز چیزی از مربیگری نمی‌دانم و رحمتی  که از دروازه به نیمکت فنی تیم خود در آسیا راه یافته است، اطلاعی از مربیگری ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم مربیگری برای نویدکیا و رحمتی زود بود چه برسد به اینکه آن‌ها سرمربی شوند. اگر این ۲ نفر در مربیگری موفق نشوند در آن صورت نگاه مدیران به امثال من با ۱۲ سال سابقه مربیگری در رده پایه‌ها عوض می‌شود. به نظرم نویدکیا باید در کنار یک مربی خارجی قرار می‌گرفت تا تجربه لازم را به دست آورد و بعد سرمربیگری سپاهان را برعهده می‌گرفت.

پرسپولیس و استقلال شانس صعود در آسیا را دارند 

او درباره اینکه نمایندگان کشورمان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند، گفت: من فقط برای پرسپولیس و استقلال شانس صعود قائل هستم.

حلالی درباره سرمربیگری منصوریان در تیم تراکتور اظهار کرد: امیدوارم منصوریان در تراکتور موفق شود، اما مرور زمان نشان می‌دهد که انتخاب منصوریان درست بوده است یا خیر!

پیشکسوت پرسپولیس درباره محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: ما سابقه محرومیت ۲ ساله را  در سال‌های گذشته داشتیم. به هر حال پرسپولیسی‌ها پول برانکو را نداده اند و از نقل و انتقالات محروم شده اند و اگر تا یک ماه دیگر طلب برانکو را ندهند وضعیتشان بدتر هم می‌شود و با کسر امتیاز مواجه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار