امام جمعه زاهدان:

بدنبال ایجاد تحول در فضای مدارس هستیم

حجت الاسلام محامی با بیان اینکه میزان اثرگذاری و بهره‌وری حضور طلاب حوزه علمیه در سطح مدارس می‌تواند تا حدود زیادی میزان تحول را به ما نشان دهد گفت: بدنبال ایجاد تحول در فضای مدارس هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در نشست کمیته همکاری آموزش‌وپرورش و حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت کار در حوزه آموزش‌وپرورش گفت: در گفت‌وگو با مسوولان آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان بارها آمادگی خود را برای حضور در نشست‌های تخصصی و تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف آموزش‌وپرورش اعلام کرده‌ام.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: بدنبال برگزاری جلسات تشریفاتی و صرفا ارائه گزارش و رفع تکلیف نباشید بلکه با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های لازم کار را به نتیجه برسانید.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت همکاری بیشتر آموزش‌وپرورش با حوزه‌های علمیه اظهار داشت: توافق‌نامه‌ای پنج ساله و در پنج محور کلی بین وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس حوزه‌های علمیه کشور به امضا رسیده که در استان نیازمند گفت‌وگو و بررسی است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهارداشت: جذب طلبه‌هایی که هنوز به خدمت سربازی نرفته‌اند در آموزش‌وپرورش، می‌تواند جزء مطالبات از حوزه‌های علمیه و متقابلا آموزش‌وپرورش استان در سطح ملی باشد.

امام جمعه زاهدان استفاده از ظرفیت روحانیون، مبلغان و ائمه جمعه برای ارتباط با دانش‌آموزان در مدارس را ضروری عنوان کرد و افزود: تشکیل کارگروهی متشکل از آموزش‌وپرورش، حوزه‌های علمیه خواهران و برادران می‌تواند تا حد زیادی در برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف موثر باشد.

لازم به ذکر است که در نشست کمیته تحصصی همکاری‌های آموزش‌وپرورش و حوزه‌های علمیه استان، مدیران، مسوولان و کارشناسان مربوطه حضور داشته و در این باره به طرح نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار