برای علاج مشکلات اقتصادی نباید منتظر انتخابات کشور دیگری بود

امام جمعه موقت دیر گفت: با وجود اینکه رهبر انقلاب هشدار دادند برای علاج مشکلات اقتصادی نباید منتظر انتخابات فلان کشور باشید، اما برخی‌ فقط مانده ستاد انتخاباتی بعضی نامزد‌های آمریکا را ایجاد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی امام جمعه موقت دیر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیان کرد: برخی نیز چنان سرگرم شده‌اند و با وجود اینکه رهبری هشدار دادند برای علاج مشکلات اقتصادی نباید منتظر انتخابات فلان کشور باشید، اما برخی‌ها فقط مانده ستاد انتخاباتی بعضی نامزد‌های آمریکا را ایجاد کنند.

او افزود: باید به انتخابات کشور دیگر و آنچه در خارج می‌گذرد امیدی داشت بلکه توجه به توان داخلی و انجام وظایف خود باید در دستور کار مسئولان باشد.

امام جمعه موقت بندر دیر هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کرد و ادامه داد: در این روز‌هایی که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد، نیاز به تنفس مصنوعی دارد و آشکار سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی برای ادامه حیات این رژیم است.

بحرانی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها برای تبلیغات انتخاباتی خود به دنبال این گونه اقدامات هستند، عنوان کرد: این ارتباطات از قبل بوده و الان آشکارسازی شده است که برای کشور‌های غربی جای تاسف دارد که از تاریخ عبرت نمی‌گیرند.

او در بخش دیگر خطبه‌ها، نظارت جدی دولت بر بازار و کنترل قیمت‌ها را خواستار شد و بیان کرد: رشد فزاینده قیمت‌ها نشان می‌دهد که نظارت جدی نیست و بازار رها شده است.

امام جمعه موقت بندر دیر همچنین ایستادگی اهل بیت امام حسین (ع) بعد از شهادت ایشان را، راز پیروزی نهضت عاشورا، برشمرد و گفت: با الگو گیری از قیام عاشورا و با ایستادگی باید راه انقلاب و شهدا را ادامه دهیم، به وعده الهی ایمان داشته باشیم، به تکلیفمان به موقع عمل کنیم و بدانیم پیروزی قطعی است.

بحرانی با اعلام اینکه امروز هم هر کشوری هرجای دنیا ایستادگی کند پیروز است، عنوان کرد: علت دشمنی دشمنان ایستادگی ملت ما است و می‌ترسند انقلاب اسلامی ایران به یک الگو تبدیل شود.

خطیب جمعه دیر ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به الگوی ایستادگی در جهان تبدیل شده است و این نکته همان است که آمریکایی‌ها را نگران کرده و تمام اقدامات آن‌ها از به وجود آوردن داعش تا معامله قرن، گرفتن روحیه مقاومت از ایران است.

بحرانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: پیام دفاع مقدس این است که باید خود را قوی کنیم زیرا هرجا و هر موقع از موضع قدرت حرف زده و ایستاده ایم دشمن مجبور به عقب نشینی شده است.

انتهای پیام/ک

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.