مردم و خیرین علاقه‌مند به پویش نذر سلامتی بپیوندند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بیمارستان‌های استان نیازمند کمک‌های مردم و خیرین در قالب پویش نذر سلامتی هستند.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ابتلای ۱۴۸ مورد از آن‌ها به کرونا قطعی است.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری ‌شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: در بیست و چهار ساعت گذشته ۳۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

دکتر کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع بیماران بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر ۱۷ نفر در وضعیت حاد قرار دارند.

او از جان باختن دو هم استانی دیگر خبر داد و گفت: آمار موارد فوت‌شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به ۵۵۵ مورد رسیده است.


بیشتر بخوایند

سرماخوردگی نه، کرونا دارید!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: دو آقای ۶۹ و ۹۹ ساله در شهرستان‌های بوشهر و تنگستان با سابقه بیماری قلبی و فشار خون از موارد فوتی جدید بودند که دیروز جان خود را از دست دادند.

دکتر کشمیری با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱ هزار و ۶۱۸ نفر از هم استانی‌های ما به کرونا مبتلا شده‌اند گفت: تا کنون ۷ هزار و ۹۹۷ نفر ازکل مبتلایان به کرونا از این بیماری به طور کامل بهبود یافته‌اند.

او عنوان کرد: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت در اغلب استان‌های کشور شاهد افزایش نسبی مبتلایان به کرونا هستیم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر  با اشاره به فعالیت مراکز ۱۶ ساعته سرپایی در شهرستان‌های استان بوشهر ادامه داد: اگر دچار علائم مشکوک به کرونا هستید برای انجام معاینه به بیمارستان مراجعه نکنید.

دکتر کشمیری با ابراز قدردانی از مردم و خیرین در پیوستن به پویش نذر سلامتی با تامین آب آشامیدنی و اقلام غذایی مورد نیاز برای بیماران و تقدیم هدایای نقدی تاکید کرد: بیمارستان‌های استان بوشهر نیازمند کمک‌های مردم و خیرین در قالب پویش نذر سلامتی هستند به همین منظور کارت‌بانکی به شماره ۵۲۳۹-۲۷۰۵-۳۳۷۴-۶۱۰۴ به نام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای هدایای خاص برای دریافت کمک‌ها و هدایای مردمی اختصاص ‌یافته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.