امام جمعه موقت یزد:

یکی از ترفندهای دشمنان حاشیه سازی برای انحراف افکار عمومی است

آیت الله مدرسی گفت: دشمنان با بزرگنمایی و حاشیه سازی سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد گفت: مسائل بهداشتی نباید بهانه‌ای شود که مراسم مهم مذهبی مثل نمازجمعه، نماز جماعت و مجالس سیدالشهدا به طور کامل تعطیل شود و از سوی دیگر هم نباید به اسم مسجد و نماز جماعت و مراسم مذهبی نسبت به مسائل بهداشتی و رعایت موازین بهداشتی سهل انگاری کنیم.

او افزود: هر دو موضوع مهم است و باید رعایت شود و اگر افرادی بدون رعایت موازین بهداشتی مردم و خود را در معرض خطر قرار دهند، باید پاسخگو باشند. 

آیت الله مدرسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرده است، اظهارداشت: انقلاب و دفاع مقدس ایران، تنها تحول ایران را رقم نزد بلکه امروز مسائلی که در سازمان ملل و شورای امنیت و کشور‌های مختلف در حال وقوع است، از جهات مهمی ریشه در انقلاب اسلامی و مبارزات و مجاهدات مردم فداکار ایران و رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب دارد.

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: راهی که ملت ایران در پیش گرفته در همه عالم اثر گذاشته است و این همه برنامه علیه ایران ناشی از ترسی است که این‌ها از ایران پیدا کرده‌اند.

آیت الله سید محمدرضا مدرسی ادامه داد: در انتخاباتی که قرار است آن سر دنیا برگزار شود، همه کاندیدا‌ها مواضع خود در مورد ایران را یک امتیاز و ویژگی برای پیروزی در انتخابات می‌دانند و این نشان می‌دهد که ایران تأثیرگذاری بالایی در همه دنیا دارد.

او افزود: این تأثیر عظیم، مسئولیت‌های عظیمی به دنبال دارد و باید بسیار هوشیار، آماده و در عین حال مراقب باشیم که دشمن ما را به دنبال چیز‌های ساختگی و کم ارزش مشغول نکند تا از مسائل اصلی و مهم خود غافل بمانیم.

آیت الله سید محمدرضا مدرسی با اشاره به حکمی که برای نوید افکاری صادر شد، تصریح کرد: این اتفاق سبب لشکرکشی دنیای استکبار بود و در مجالس رسمی در سطح وزارت خارجه و در صف فضای مجازی این موضوع مطرح شد در حالی که نظیر آن در دنیا روزانه ده‌ها مورد انجام می‌شود و علت آن سرگرم کردن مردم است تا آن‌ها را از مسائل مهم غافل کند.

امام جمعه موقت یزد گفت: دشمن حباب درست می‌کند و توجه مردم را به شکل مصنوعی به جایی معطوف می‌کند که این‌قدر‌ها ارزش ندارد ولو اینکه حتی ارزشمند باشد و از سال‌های قبل مسائل پیش پا افتاده را بزرگ می‌کنند و راه غلط را به مردم نشان می‌دهند و عده‌ای را از شناخت مسائل اصلی عقب نگاه می‌دارند.

 انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار