تحریف عاملی برای نا امیدی مردم/آلودگی برخی مراکز تولیدی موجب ناراحتی مردم است

امام جمعه رستاق گفت: برخی در صددند با تحریف دستاوردهای انقلاب، مردم را از انقلاب و نظام نا امید کنند و در موضوع تحریم ها آدرس غلط به مردم دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: غدیر و انتصاب امیر المومنین علی علیه السلام از سوی خدای متعال به امامت و ولایت، نعمتی بزرگ است که همگان باید شکر این نعمت را بجا آورند و در ترویج فرهنگ غدیر هرکسی به وسع و توانی که دارد به وظیفه خود عمل کند. 

او به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان پرداخت و گفت: عده ای نباید با تحریف دستاوردهای انقلاب مردم را از انقلاب و نظام نا امید کنند و یا در موضوع تحریم ها آدرس غلط به مردم دهند که تنها راه نجات کوتاه آمدن در برابر آمریکا است.

امام جمعه رستاق اظهار داشت: هدف دشمن از تحریم این است که ملت را به ستوه آورد و دولت و کشور را به سوی ورشکستی بکشاند و مسئولین باید اقدامات فوری در زمینه معیشت و زندگی مردم انجام دهند از جمله اینکه قیمت ها را مهار و نقدینگی را به سوی تولید هدایت کنند.

خطیب جمعه رستاق با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در رابطه با عزاداری ماه محرم ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند باید تابع دستورالعمل های وزارت بهداشت به منظور برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم باشیم.

حجت الاسلام دلاوری تصریح کرد: بعضی مراکز تولیدی اطراف منطقه رستاق باعث آلودگی محیط زیستی و آزار و اذیت مردم می شوند و مسئولین باید آنها را موظف به اجرای قوانین محیط زیستی کنند.

امام جمعه رستاق به مناسبت روز خبرنگار ،این روز را به خبرنگاران و مدیران کانال های خبری منطقه رستاق تبریک گفت و از زحمات آنها در اطلاع رسانی اخبار مربوط به نهاد نمازجمعه رستاق قدردانی کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
خیلی خوبه ای کاش بیشتر مسئله این آلودگی ها پیگیری بشه
تشکر از زحمات شما
آخرین اخبار