جنگ بزرگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی ایران

امام جمعه یزد گفت: دشمن با شایعه پراکنی، ناامیدی، تفرقه افکنی و ایجاد ترس و هراس درصدد سست کردن مردم نسبت به جمهوری اسلامی است.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه یزد امروز، گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، مثلث شومی هستند که با کمک ایادی و مزدورانشان جبهه جدیدی به نام تروریسم را باز کرده اند و قصد دارند به ایران و انقلاب ضربه بزنند.

او افزود: دشمن با حرمت شکنی، ایجاد ترس و ناامیدی، شایعه پراکنی و تفرقه افکنی، افکار جوانان ما را بمباران کرده و با تحریف شخصیت‌ها مردم را از انقلاب و رهبری دور کند.

نماینده ولی فقیه در استان به جنگ رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و گفت : مردم باید آگاه باشند که دشمن با نادیده گرفتن کار‌های بزرگ در نظام جمهوری اسلامی به دنبال سست کردن عقیده مردم است.

امام جمعه یزد همچنین بر تقویت فضای مجازی و سواد رسانه‌ای مردم برای تشخیص حرف‌های درست و نادرست تاکید کرد.

او با اشاره به گرانی و فشار اقتصادی کنونی که بر دوش مردم است، گفت: هرچند مسئولان کشور در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستند، اما باید تلاش‌ها را بیشتر کنند تا مردم بیش از این صدمه نبینند.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه از برخورد دادستانی با املاک متخلف و محتکران تقدیر کرد و ادامه این نظارت و برخورد‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار