گرانی افسار گسیخته زمین در بافق بیداد می‌کند

امام جمعه بافق گفت: گرانی افسار گسیخته زمین در بافق بیداد می کند و مسئولان باید برای حل این مشکل اقدام اساسی انجام دهند.

حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه بافق به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان نهادی انقلابی و قاطع است و تاکنون مانند فیلتری قوی برای نظام و انقلاب عمل کرده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی زمین و مشکل مسکن جوانان، اظهارداشت: گرانی افسار گسیخته زمین در بافق بیداد می‌کند و ضرورت دارد مسئولان برای حل این مشکل اقدام اساسی انجام دهند.

امام جمعه بافق همچنین به دیدار مجازی نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مجلس و نمایندگان باید برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: عمده‌ترین مشکلات جامعه، گرانی بی منطق، کاهش ارزش پول، تعطیلی بنگاه‌های تولیدی، اشتغال و غیره است که از مجلس انقلابی انتظار می‌رود با ورود به این مسائل به رفع آن بپردازد.

او تصریح کرد: ظرفیت‌های غنی و بزرگی در کشور وجود دارد که نمایندگان باید با دید کامل و بهره گیری از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: در این شرایط حساس مجلس شواری اسلامی با تعامل با دولت و قوه قضائیه به داد مردم برسند.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به موضوع شیوع کرونا، از مجموعه مدافعان سلامت و تلاش‌های مسئولان و مردم برای پیشگیری از این بیماری تشکر کرد.

او گفت: در این شرایط همه باید به دستورات بهداشتی عمل کنیم و با کمک به همدیگر نگذاریم وضعیت بیماری از این بدتر شود و در این شرایط به فکر نیازمندان و قشر‌هایی که ضعیف هستند هم باشیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار