امام‌ جمعه هنزاء علت مخالفت با سند ۲۰۳۰ را دفاع از استقلال ایران عنوان کرد و گفت: پذیرش این سند موجب می‌شود، اساسی‌ترین مسئله کشور، یعنی تربیت نسل آینده ساز در چنبره سیاست‌های صهیونیست جهانی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام یاور نجم الدینی، امام‌ جمعه بخش هنزاء در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته هنزاء ضمن توصیه به تقوای الهی با اشاره به نقش موثر امام سجاد (ع) در برپایی اسلام و عاشورا گفت: یکی از اقدامات مهم امام سجاد (ع) احیای فرهنگ عاشورا بود و ایشان به هر نوعی که توانست به احیای فرهنگ عاشورا عمل کرد.

او افزود: یکی ازاقدامات مهم امام سجاد (ع) کادرسازی بود، یعنی مدرسه‌ای که امام باقر (ع) وا مام صادق (ع) راه اندازی کردند، کادرسازی و اساتید برجسته را امام سجاد (ع) تربیت کرده بودند که این اقدام  زمینه ساز نهضت ائمه (ع)  دیگر شد. 

حجت الاسلام نجم الدینی علت مخالفت با سند ۲۰۳۰ را دفاع از استقلال ایران عنوان کرد و گفت: رهبری (مدظله العالی) درباره تصویب و اجرایی سازی سند استعماری ۲۰۳۰ تذکرات و هشدار‌های جدی داده اند.

او با بیان اینکه صراحت و قاطعیت رهبری در این مهم و پیگیری‌های مستمر ایشان جای تامل و درس آموزی فراوان دارد، اظهار کرد: رهبری( مدظله العالی) فرمودند: چون مبنای ما مبنای اسلام و قرآن  هست اصل کار غلط است و اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوب و ویرانگر فاسد غربی بتواند در کشور ما اعمال نفوذ کند.

امام‌ جمعه بخش هنزاء افزود: پذیرش این سند موجب می‌شود مهم ترین و اساسی‌ترین مسئله کشور، یعنی تربیت نسل آینده ساز در چنبره سیاست‌های صهیونیست جهانی قرار بگیرد که مسئولان باید هوشیارانه و آگاهانه در این مسیر که به مسئله استقلال کشور مربوط می‌شود، حرکت کنند.

او  باگرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به برکات دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس انقلاب را به جهان صادر کرد و در جنگ پرده از تزویر جهان خواران کنار زده شد.

حجت الاسلام نجم الدینی با اشاره به مشکلات موجود در بخش هنزاء گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و کوهستانی بودن این منطقه گاز رسانی تا یک ماه آینده طبق نظر استاندار از مهم ترین خواسته‌های مردم این منطقه است.

او بیان کرد: پس از سیل اخیر و تخریب منابع آب شرب، این موضوع باعث قطع آب روزانه شهر هنزا شده که با وضعیت کرونایی مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان ایجاد شده و می‌طلبد مسئولان آب هر چه سریعتر برای برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.