فرماندار بروجن گفت: ۵۵ مدرسه روستایی و ۱۲۲ مدرسه شهری این شهرستان به مدت دو سال از اینترنت رایگان برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست بررسی مشکلات در حوزه ICT و ارائه راهکار برای رفع آن‌ها به ریاست فرماندار بروجن و با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش از راه دور دانش آموزان با توجه به وضعیت کنونی کشور، اتصال مراکز آموزشی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت رایگان را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: تا کنون ۵۵ مدرسه روستایی و ۱۲۲ مدرسه شهری در شهرستان بروجن به مدت دو سال از اینترنت رایگان برخوردار شده اند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به برنامه توسعه ارتباطات روستایی در شهرستان بروجن افزود: ۱۹ روستای این شهرستان جزو برنامه توسعه‌ای می‌باشند و با اجرا و توسعه هفت سایت و تأمین تجهیزات، این روستا‌ها از اینترنت پر سرعت ۳G و ۴G برخوردار خواهند شد.

ملکی همچنین با اشاره به توسعه زیر ساخت‌ها در شهرستان اضافه کرد: با اجرای ۴۶ کیلومتر فیبر نوری روستایی، زیر ساخت مربوط به افزایش پهنای باند اپراتور‌ها در راستای فیبر نوری تقویت خواهد شد.

او ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین زیر ساخت‌های ارتباطی خواستار برطرف کردن مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات سیار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار