رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

تهیه و توزیع تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در دست اجرا است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: برای دسترسی به عدالت آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی برای دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد نیاز به کمک خیران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گسترش آموزش مدارس در بستر اینترنت اظهار داشت: هم اکنون ۲۵۰ هزار دانش آموز زیرپوشش این نهاد حمایتی به تجهیزات و امکانات الکترونیکی مورد نیاز برای اتصال به سامانه شاد دسترسی ندارند.

او همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز دانش آموزان به تجهیزات الکترونیکی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کمیته امداد و اپراتور‌های تلفن همراه، تهیه و توزیع تبلت برای دانش آموزان در دست اجراست.


بیشتر بخوانید


بختیاری با اشاره به اینکه ۴۷۵ هزار دانش آموز و ۸۱ هزار دانشجو و شش هزار نخبه در کشور زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند، اضافه کرد: در کنکور سراسری امسال ۲۷ هزار نفر از شرکت کنندگان زیرپوشش این نهاد حمایتی بوده اند.

او ادامه داد: برای کمک به این دانش آموزان ۱۴ هزار تبلت از سوی بنیاد مستضعفان کشور با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت زیر پوشش این نهاد حمایتی از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده‌ها زیرپوشش کمیته امداد با سایر دانش آموزان، خریداری شده است.

بختیاری از اهدای ۱۵ هزار تبلت از سوی اپراتور‌ها و همچنین ۱۰ هزار تبلت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به دانش آموزان زیرپوشش خبر داد و گفت: برای دسترسی به عدالت آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی برای دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد نیاز به کمک خیران است.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰ هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند افزود: ۲۰۰ هزار بسته آموزشی نیز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام برای دانش آموزان زیرپوشش این نهاد تهیه شده است.

بختیاری بر تهیه و توزیع تجهیزات لازم برای تحصیل دانش‌آموزان جامعه هدف تاکید و اضافه کرد: تهیه این تجهیزات آموزشی از ترک تحصیل دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد جلوگیری می‌شود.

او با اشاره به اینکه همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس کشور با همکاری معلمان و دانش‌آموزان و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه برگزار می‌شد گفت: به دلیل شرایط کرونایی امسال پایگاه‌های کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری و مدارسی که دانش‌آموزان در آنجا حضور دارند به عنوان پایگاه جشن عاطفه‌ها هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۷ دی ۱۳۹۹
من چندسال بابام مریضه خونه هم نداریم یه خواهرکوچلودارم مامانم هم توخونه هابراماکارمیکنه توروخدااگه گوشی میدن به منم بدن که ازدرس جانمونم کمک به ماهم کنن یه خونه بدن. منم دوست دارم مثل بچه های دیگه همه چیزداشته باشم واقعان بهمون سخت میگذره توروخدابه دادماهم برسیدممنونم
Iran (Islamic Republic of)
۰سلام وخسته نباشی
۱۰:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
در مورد بچه هایی که پدر ندارن باید چکار کنند گوشی ندارن یه بررسی به حالشون کنید ممنون میشم...
آخرین اخبار