موفقیت دوندگان فارس در لیگ دوومیدانی

ورزشکاران فارسی روز دوم لیگ دوومیدانی را با کسب یک مقام دومی و یک سومی به پایان بردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روز دوم مرحله دوم لیگ دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی تهران برگزار شد و در ماده سه هزارمتر با مانع، مسلم نیادوست دونده فارسی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۹ دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه، پس از همایون همتی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به مقام دوم رسید.

در ماده ۱۰ هزارمتر هم حسن عابدی دیگر ورزشکار فارسی تیم فولاد مبارکه با زمان ۳۴ دقیقه و ۳۴ ثانیه و یک صدم ثانیه عنوان سوم را کسب کرد.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز، مسلم نیادوست در ماده ۱۵۰۰ متر با زمان سه دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه در جای دوم قرار گرفت، در ماده پرتاب وزنه عبداله جمشیدی پرتابگر فارسی با رکورد ۱۸ متر و ۳۷ سانتیمتر پس از محمدرضا طیبی و شاهین مهردلان بر سکوی سوم ایستاد، در ماده پنج هزارمتر حسن عابدی و در ماده ماده ۱۱۰ متر با مانع نیز مرتضی حسینی از استان فارس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

دوومیدانی کاران سرشناس استان فارس بدلیل نبود اسپانسر مناسب برای حضوری تیمی از فارس در لیگ کشوری، در ترکیب تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صنعت مس کرمان حضور داشتند.

مرحله سوم ۲۴ دوره رقابت‌های دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور دهم و یازدهم مهرماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.