سرپرست حوزه هنری خوزستان، برنامه‌های این حوزه هنری را به مناسبت هفته گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سینا دلشادی سرپرست حوزه هنری خوزستان گفت: عزت و اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

او افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان برنامه‌هایی متناسب با این ایام تدارک دیده شده است و نمایش تولیدات واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان با موضوع دفاع مقدس به صورت مجازی از جمله این برنامه‌هاست.

دلشادی بیان کرد: تولید کلیپ از نقش ایثارگری بانوان در ۸ سال دفاع مقدس، ۷ اثر هفت دقیقه‌ای نمایشی از ۷ کارگردان به نام استان جهت فضای صوتی و رادیویی (پادکست)، شب شعر مجازی با موضوع دفاع مقدس، تولید کلیپ نقاشی دفاع مقدس از سوی هنرمند امید فاضلی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

سرپرست حوزه هنری خوزستان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه مجازی آثار استاد امید فاضلی با عنوان اهواز سرافراز در خصوص واقعه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، طراحی خاطرات وصایای ۶ شهید سرلشکر خوزستان در قالب استوری موشن، مجموعه نقاشی آثار دفاع مقدس در طول ۴۰ سال با عنوان (نقش حماسه)، اجرای کلیپ نقاشی با تکنیک شن از سوی فاطمه عبادی با موضوع شکست حصر آبادان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این زمینه است.

این مقام مسئول گفت: رونمایی از شاسی ۴۰ وقایع مهم دفاع مقدس در خوزستان نیز برگزار می‌شود و تولید ۲ نمایش صوتی با موضوع دفاع مقدس، نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی و تولید و انتشار هشت پوستر با موضوع دفاع مقدس و مدافعان سلامت از برنامه‌های در نظر گرفته شده در حوزه هنری دزفول است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دفاع مقدس ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.