گرامیداشت حماسه‌آفرینی دوران دفاع مقدس در اندیمشک

مسئول بسیج رسانه اندیمشک گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس حماسه‌آفرینی آن دوران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان باید انجام شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحمید ذوالفقاری مسئول بسیج رسانه اندیمشک گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس دارای اهمیت و ارزش بالایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است و باید در زمینه گرامیداشت حماسه‌آفرینی آن دوران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان، نقش‌آفرین باشیم.

او  افزود: اگر نتوانیم به درستی این همه گنج ارزشمند، فرهنگی و معنوی را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم، با یک گسست فرهنگی بسیار مخرب روبه‌رو خواهیم شد و یک وظیفه مهم و ملی بر زمین خواهد ماند.

ذوالفقاری بیان داشت: نقش مردم اندیمشک در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، شهروندان اندیمشکی در آن دوران بصورت مستقیم و غیرمستقیم نقش مهم و برجسته‌ای داشته‌اند.

مسئول بسیج رسانه اندیمشک تصریح کرد: عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا بصورت برخط، مراسم گرامیداشت شهدای اهل رسانه و برگزاری نمایشگاه مجازی عکس دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های شاخص بسیج رسانه شهرستان در این هفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.