مسابقات پرش با اسب قهرمانی خراسان رضوی برگزار شد

مسابقات پرش با اسب قهرمانی خراسان رضوی جام همدلی و‌همیاری در مجموعه سوارکاری کاظمیان طرقبه و شاندیز برگزار شد.

محمد رضا عباس زادگان رئیس هیات سوارکاری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،گفت: خراسان رضوی و مشهد فعالین و ورزشکاران زیادی در رشته‌ی سوارکاری دارد و متاسفانه وجود ویروس کرونا مانع یک سری از فعالیت‌های این هیات شده است و مسابقات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار شد تا از هرگونه مشکلی جلوگیری کنیم.

او افزود: در این دوره از مسابقات ۱۰۲ سوارکار از سراسر استان حضور یافتند که به مدت دو روز و به صورت ترکیبی با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیات سوارکاری خراسان رضوی ادامه داد: این رقابت‌ها در چهار رده نونهالان، نوجوانان، مالکین و بزرگسالان انجام شد که نفرات برتر این مسابقات اواخر مهرماه به رقابت‌های کشوری تهران اعزام خواهند شد.

عباس زادگان بیان کرد: پارسا بهزادیان، فرمین خوشندی، محمد حسین جوان و محمد حسین پیروزه پور قهرمان چهار رده‌ی این مسابقات شدند.

او در خصوص انتخاب عنوان این جام تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه و مشکلات معیشتی بوجود امده ناشی از ویروس کرونا تصمیم گرفتیم که این جام را با عنوان جام همدلی و همیاری برگزار کنیم که طی آن با کمک خانواده‌ی بزرگ و نیکوکار سوارکاری خراسان رضوی حدود ۵۰۰ بسته معیشیتی شامل مواد غذایی، لوازم التحریر و لوازم ورزشی تهیه شد تا توسط اعضای هیات استان در مناطق کم برخوردار و به افراد نیازمند هدیه کنیم.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.