ترخیص ۵۵ بهبود یافته کرونایی از بیمارستان‌های کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با ترخیص ۵۵ بهبود یافته کرونایی از بیمارستان‌های کرمانشاه، مجموع بهبودیافتگان کرونایی از ۱۱هزار نفر گذشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه روز گذشته ۲۴ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۱۱۱ نفر رسید و هم‌اکنون ۳۴۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

او گفت : تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲ نفر است که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است و یک نفر نیز در شهرستان سرپل‌ذهاب در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد.

محمدی افزود: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۷۳ نفر رسیده است.

 محمدی افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۱ هزار و ۹۶۵ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۴۷ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ترخیص ۵۵ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار