بسته‌های تحصیلی هدیه‌ای به دانش آموزان نیازمند خوزستان

سخنگوی انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز گفت: ۲ هزار بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در مناطق مختلف استان خوزستان اهدا شد.

حسن نیزاری سخنگوی و عضو هیئت مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهدای ۲ هزار بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند استان خوزستان گفت: بسته‌های آموزشی به منظور رفع نیاز دانش آموزان تحت پوشش انجمن خیریه در سال تحصیلی جدید توزیع شد.

او با بیان اینکه بسته مهر تحصیلی اهدا شده دانش آموزان شامل؛ کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و وایت برد و سایر ملزومات تحصیل است، افزود: توزیع این بسته‌ها در روز‌های آینده نیز ادامه دارد.

بسته‌های تحصیلی هدیه‌ای به دانش آموزان نیازمند خوزستان

نیزاری ارزش هر بسته مهر تحصیلی را ۱۰۰ هزار تومان که با از سوی خیرین و مردم خیرخواه و در قالب پویش نسیم مهر پرداخت شده است عنوان کرد و اظهار داشت: این پویش به رسم هر ساله کلید خورده تا با همراهی خیرین نیک اندیش بسته‌های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شود و مردم خیرخواه و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۱۶۷۶۷۹۵۳۵ بانک سپه انجمن خیریه واریز نمایند.

انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز از ابتدا و از دوران مهد کودک تا مدارج عالی علمی، کودکان و دانش آموزان را تحت پوشش قرار داده و با ارائه حمایت‌های تحصیلی در تلاش است تا بالاترین خدمات در اختیار این دانش آموزان قرار بگیرد.

بسته‌های تحصیلی هدیه‌ای به دانش آموزان نیازمند خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.