ثبت نام بیش از ۲۸ هزار کردستانی در طرح ملی مسکن

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از ثبت نام ۲۸ هزار و ۶۰۰ کردستانی در طرح ملی مسکن خبر داد.

عرفان مرادی سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در مراحل دوم و سوم ثبت نام کرده اند درحال تکمیل و تحویل مدارک هستند که پس از آن پایش مدارک آغاز و افراد واجد شرایط به بانک معرفی خواهند شد

او افزود: در استان کردستان در مجموع حدود ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

مرادی ادامه داد: از این تعداد حدود ۲ هزارو ۳۷۳ نفر متقاضیان مرحله اول هستند که مدارک خود را بارگذاری نموده و حدود هزارو ۹۰۰ نفر نیز برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده اند.

او افزود: مابقی متقاضیان نیز که در فاز‌های دوم و سوم ثبت نام کرده اند هم اکنون با هماهنگی اداره کل پست استان در حال تکمیل وتحویل مدارک اولیه هستند تا پس از تکمیل مدارک، پایش آن‌ها نیز شروع شده و افراد واجد شرایط به بانک معرفی شوند.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان خاطر نشان کرد: کسانی که بعد از پایش مدارک، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی میشوند و باید حداکثر در مهلت تعیین شده نسبت به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان بطور کامل اقدام کنند و در غیر اینصورت بطور اتوماتیک وار از سامانه طرح اقدام ملی حذف خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.