ارائه خدمات رایگان پزشکی به اهالی روستای سید ناصر دشت آزادگان

مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: خدمات رایگان پزشکی و درمانی به اهالی روستای سید ناصر شهرستان دشت آزادگان ارائه می‌شود.

صادق جلیلی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه طرح‌های خدمت رسانی به ساکنان مناطق محروم استان، تیم پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی استان به روستای سید ناصر شهرستان دشت آزادگان اعزام می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را خدمت رسانی به مردم همزمان با هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ویزیت پزشکی تخصصی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در قالب طرح شهید رهنمون از ساعت ۸ تا ۱۵ روز شنبه، ۵ مهرماه امسال در روستای محروم مذکور اجرا خواهد شد.

جلیلی با بیان اینکه پزشکان متخصص در رشته‌های روانپزشکی، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عمومی، داروساز، دندانپزشک و ماما به ارائه خدمات رایگان می‌پردازند، اظهار داشت: همچنین تب سنجی و ارائه دارو به صورت رایگان و با رعایت فاصله‌های اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان در ادامه به ارائه خدمات پزشکی رایگان طی روز‌های گذشته به اهالی مناطق محروم بندر امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: در این طرح نیز ۴۸۰ نفر از ویزیت پزشک و دارو، ۳۵ نفر از پزشک تغذیه و ۴۵ نفر از خدمات رایگان مامایی بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.