اجرای ۲۲۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خوی

فرمانده سپاه خوی گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۲۰ برنامه درسطح شهرستان خوی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه شهرستان خوی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس  گفت:بعد از چهل سال از جنگ تحمیلی امروز نمی‌توانیم درطول یک هفته زحمات رزمندگان ۸سال دفاع مقدس را بازگو کنیم.

او افزود:هدف ما از اجرای این برنامه‌ها یاد آوری، گوشه‌ای از زحمات رزمندگان ۸سال دفاع مقدس برای جوانان است.

سردار علایی در ادامه این نشست به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طول این هفته ۲۲۰ برنامه در قالب ۴۵ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها، معاونت‌ها و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران درسطح شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس درشهرستان خوی هم زمان با سراسر کشور از روز ۳۱ شهریور با اجرای مراسم صبحگاه مشترک و برگزاری رژه خودروئی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

سردار علایی افزود: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء، تجلیل از رزمندگان وایثار گران دفاع مقدس، بازگشایی نمایشگاه‌ها با موضوع هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار و سرکشی از خانواده‎‌های شهدا، جانبازان وایثارگران، ویزیت رایگان پزشکان بسیجی در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های سپاه شهرستان خوی در هفته دفاع مقدس می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان خوی گفت: شروع مرحله سوم کمک‌های مومنانه یکی دیگر ازمهمترین برنامه‌های است که درطول این هفته که توسط بسیجیان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.