سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین مشخص شد

مسئولان تیم فوتسال ستارگان وارمین پس از مدت‌ها امروز سرمربی جدید تیمشان را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتسال ستارگان ورامین پس از آنکه با رضا داورزنی سرمربی فصل گذشته خود برای فصل بعد به توافق نرسیدند با او قطع همکاری کرده و به سراغ گزینه‌های مختلفی رفتند. آن‌ها با حمید بی غم (سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان) و محسن حسن زاده (سرمربی سابق تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم) وارد مذاکره شدند و در نهایت تصمیم گرفتند که حسن زاده را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کنند. قرارداد حسن زاده با تیم فوتسال ستارگان ورامین برای یک فصل است و چنانچه او بتواند در این تیم نتایج خوبی کسب کند قراردادش تمدید خواهد شد.


بیشتر بخوانید


حسن زاده علاوه بر سرمربیگری در تیم سوهان محمد سیما قم سابقه حضور در تیم‌های فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز و شهرداری ساوه را دارد و باید منتظر ماند و دید او فصل بعد با تیم ستارگان چه نتیجه‌ای را می‌تواند در مسابقات لیگ برتر کسب کند.

تیم فوتسال ستارگان ورامین در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، شهروند ساری، کراپ الوند قزوین، سوهان محمد سیما قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان همگروه شده است و در اولین رقابت خود باید به مصاف تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار