تیم فوتسال گیتی پسند بازی دوستانه برگزار می‌کند

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ برتر قرار است بازی دوستانه برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر تمرینات خود را از روز یکشنبه زیر نظر وحید شمسایی آغاز کرده است و بازیکنان این تیم در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی می‌پردازند. گیتی پسندی‌ها همچنین برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر قرار است یک بازی دوستانه انجام دهد تا بازیکنان این تیم بتوانند با هماهنگی بالایی وارد مسابقات شوند. آن طور که گفته می‌شود گیتی پسندی‌ها قصد دارند یک بازی دوستانه برابر تیم گهرزمین سیرجان برگزار کنند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال گهرزمین ابتدا قرار است یک بازی دوستانه برابر تیم مس سونگون برگزار کند و بعد از آن به مصاف تیم گیتی پسند می‌رود که به احتمال بسیار زیاد این مسابقه اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مسابقات فصل بعد لیگ برتر موفق شده قرارداد چند بازیکن ملی پوش خود از جمله محمد رضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، علی اصغر حسن زاده، سعید احمد عباسی، میثم برمشوری را برای یک فصل دیگر تمدید کند. همچنین مسئولان این تیم توانستند با سپهر محمدی، قدرت بهادری و علیرضا وفایی به توافق دست پیدا کرده و قراردادشان را به ثبت برسانند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در رقابت های فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های ستارگان ورامین، سوهان محمد سیما قم، کراپ الوند قزوین، مقاومت البرز، شهروند ساری، اهورا بهبهان همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم ستارگان ورامین برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار