مرادی: فدراسیون بین المللی وزنه برداری شرایط آشفته‌ای دارد

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: فدراسیون بین المللی وزنه برداری هیچ برنامه منسجمی ارائه نداده است و در شرایط آشفته‌ای قرار دارد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مجمع عمومی این فدراسیون بیان کرد: فدراسیون بین المللی وزنه برداری  شرایط آشفته‌ای دارد و تاکنون هیچ تقویمی ارائه نداده است. همچنین رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ اروپا هم لغو شد و این بی برنامگی برای آسیا هم وجود دارد و تاکنون هیچ برنامه منسجمی از سوی فدراسیون بین المللی ارائه نشده است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره مجمع عمومی این فدراسیون گفت: صورت حساب مالی فدراسیون وزنه برداری از یک هفته قبل در روز یکشنبه به  وزارت ورزش و جوانان ارسال شد. احتمالا اداره کل استان با هیئت‌های استانی هماهنگ نبوده و صورت حساب مالی به دست هیئت‌های استانی نرسیده است.

او گفت: برخی از روسای هیئت‌های استانی این مشکل را به دبیر فدراسیون انتقال داده اند و بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری شخصا این موضوع را پیگیری کرد. تمام افرادی که در مجمع فدراسیون وزنه برداری حضور داشتند از صورت حساب مالی فدراسیون آگاه بودند.

مرادی درباره تجهیزات وزنه برداری عنوان کرد: ما از نظر تجهیزات مشکل داریم چرا که  باید استاندار‌های جهانی را داشته باشد. برخی از تجهیزات ما استاندار لازم را ندارند و فقط برای آموزش استفاده می‌شود. ما باید تجهیزات وزنه برداری را از خارج وارد کنیم و در این زمینه با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان  در حال تعامل هستیم.

او گفت: کمیته مسابقات قرار است برنامه‌های خود را از آبان ماه آغاز کند. ما به زودی برنامه لیگ وزنه برداری را آغاز خواهیم کرد. قطعا سلامت ورزشکاران در اولویت قرار دارد.    

رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: کمیته ملی المپیک مبلغی را برای نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند پرداخت کرده است. فدراسیون وزنه برداری هم از ابتدای سال ۹۹ نیز حق الزحمه ۴ وزنه بردار و ۳ مربی را پرداخت کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار