طاهریان: کمیته ملی المپیک از وزنه برداری بانوان حمایت می‌کند

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمیته المپیک قطعا از وزنه برداری بانوان حمایت ویژه‌ای خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طاهره طاهریان نماینده کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: امروز مجمع سالیانه فدراسیون وزنه برداری برگزار شد. این مجمع قرار بود ساعت ۱۰ آغاز شود، اما با یک ساعت تاخیر آغاز شد. من باید به جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برسم و به همین دلیل مجمع وزنه برداری را زودتر ترک می‌کنم.

او ادامه داد: در بخش بانوان عملکرد خوبی ارائه شد. فدراسیون وزنه برداری در بخش استعدادیابی و قهرمانی اقدامات خوبی انجام داده است. به طور حتم با توجه به اقدامات خوبی که فدراسیون در یک سال اخیر انجام داده است، می‌توانیم شاهد درخشش وزنه برداری باشیم. در این جلسه درباره حسینی ملی پوش وزنه برداری بانوان صحبت‌هایی ارائه شد. نباید امروز درباره مدال آوری وزنه برداری بانوان صحبت کرد. حداقل باید ۲ برنامه ۸ ساله برای مدال آوری بانوان در نظر گرفته شود. قطعا کمیته ملی المپیک از وزنه برداری بانوان حمایت می‌کند.  

نایب رئیس کمیته ملی المپیک افزود: گزارش مالی از سوی فدراسیون وزنه برداری برای کمیته ملی المپیک ارسال شده است. من دیروز متوجه شدم که قرار است به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری شرکت کنم. کمیته ملی المپیک امروز جلسه اجرایی دارد که باید تمام افراد در آن شرکت کنند. معمولا عملکرد و ارزیابی مالی فدراسیون‌ها از یک روز قبل برای کمیته ملی المپیک ارسال می‌شود، اما دیروز ارزیابی از سوی فدراسیون وزنه برداری برای من ارسال نشده است. قرار بود باقر‌زاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون وزنه برداری شرکت کند و احتمالا عملکرد برای او ارسال شده است.

او درباره غیبت تعدادی از ورزشکاران عضو کمیسیون ورزشکاران در جلسات اين کميسيون گفت: ۴ نفر از ورزشکاران حضور نداشتند که هادی ساعی رئیس کمیسیون ورزشی هم در اینباره توضیحاتی را ارائه داد. تعدادی از ورزشکاران شهرستان بودند. کمیسیون ورزشکاران شروع خوبی داشته است و امیدوارم تصمیمات خوبی برای ورزشکاران گرفته شود.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار