معاون عمرانی استاندار سمنان خبرداد؛

وجود بار ترافیکی شدید در مرکز شاهرود

فخری بابیان اینکه وجود ساختمان پزشکان متعدد بار ترافیکی شدید در مرکز شاهرود ایجاد کرده است، گفت: باید برای رفع مشکل، شهرک سلامت در شاهرود تاسیس شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه وجود چنین شهرک‌هایی با امکانات مناسب نظیر پارکینگ می‌تواند اجرا شود، افزود: امروز می‌بایست در حوزه شهری مدیریت مناسب صورت گیرد تا این بار ترافیکی شدید در مرکز شهر کاهش یابد.

او بابیان اینکه کرونا نباید بهانه عقب‌افتادگی درروند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر‌ها شود، افزود: این مهم به صورت واضع در بحث مدیریت امور شهری و پروژه‌های عمرانی در شهر شاهرود قابل مشاهده است که باید رفع شود.

فخری ضمن بیان اینکه ابلاغ طرح جامع شاهرود پس از ۱۰ سال می‌تواند در اقتصاد این شهر اثرگذار باشد، تصریح کرد: در بحث اعتبار‌های مالیات بر ارزش‌افزوده، بالغ‌بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در بحث اعتبارات ماده ۲۳ نیز ۸۲۰ میلیون تومان به این شهرستان اختصاص یافت.

معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شهرداران باید در القا سلامت به جامعه در چنین شرایط حساس که درگیر کرونا است، تلاش کند، افزود: بحث تبلیغات محیطی، فرهنگ‌سازی و موج سازی برای پیشگیری و مقابله با کرونا الزامی است چراکه در شرایط جنگی قرار داریم که رزمندگان آن کادر درمان و نیرو‌های شهرداری هستند لذا می‌طلبد تا در این حوزه مدیریت لازم صورت گیرد.

او با تاکید بر اینکه وظیفه شهرداران ما، القا سلامت به جامعه است، تاکید داشت: شهرداران همراه و در کنار کادر درمانی و بهداشتی باشند و آگاه سازی را در رأس امور خود قرار دهند که قطعاً در ادامه این روند همراهی و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم کمک‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.