برقراری ارتباط سه نرم افزار کاربردی با سامانه اطلاعات مکانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، گفت: با ارتباط سه نرم افزار کاربردی شرکت توزیع نیروی برق با سامانه اطلاعات مکانی، سرعت عمل کاربران و به روز رسانی اطلاعات افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تا پایان سال ارتباط نرم افزار‌های سرویس و نگهداری بهره برداران، خاموشی دیسپاچینگ و ثبت تقاضای آنلاین خدمات مشترکین با سامانه اطلاعات مکانی برقرار می‌شود.

او افزود: با این اقدام همه اطلاعات سرویس و نگهداری به صورت آنلاین در سامانه web Gis به روز رسانی شده و می‌توان از طریق اپلیکیشن همراه، شناسایی عیوب و سرویس شبکه را سرعت بخشید.

نواب ادامه داد: اعلام خاموشی با برنامه به مشترکین یک روز قبل در زمان پیک بار و رویت پذیری خاموشی‌های روی شبکه به صورت یکپارچه از مزیت‌های ارتباطی بین نرم افزار ۱۲۱ با سامانه اطلاعات مکانی خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: دفاتر پیشخوان یا مشترکین در سراسر استان با استفاده از تلفن همراه قادر خواهند بود تا براساس نقطه مکانی، تقاضای خود را با عکس محل نصب کنتور برای ادامه فرایند‌ها ارسال کنند.

آرش نواب تصریح کرد: مهمترین اهداف ارتباط این سه نرم افزار با سامانه اطلاعات مکانی به روز رسانی دقیق و برخط اطلاعات، کاهش زمان، هزینه‌ها و قابلیت استفاده کردن از اپلیکشن‌ها برای سهولت در ثبت اطلاعات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد راه اندازی سامانه WEB GIS و اپلیکیشن‌های مرتبط با آن را اقدامی موثر برای افزایش رضایت مندی مردم و سرعت بخشیدن به فرآیند‌های سیستمی عنوان کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار