روایت خواندنی عزت الله ضرغامی از شهید محمد صنیع خانی

سید عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود، مطلبی را درباره مجاهدت‌های شهید صنیع خانی در دوران دفاع مقدس به اشتراک گذاشت.

روایت خواندنی عزت الله ضرغامی از شهید محمد صنیع خانیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، یاد شهید صنیع خانی را زنده کرد.

ضرغامی دیدار و گفت و گویی با فرزند این شهید و همچنین فرزند شهید حسن زاده داشت، که تصاویری از آنها را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و درباره مجاهدت‌های این شهدا در دوران دفاع مقدس نوشت:

"یک استکان چای با فرزندان شهید صنیع خانی و شهید حسین زاده - ۹۹/۶/۲۶

شهید صنیع خانی افتخار نازی آباد، سپاه، رزمندگان و مردم شریف ایران است. بچه‌های جنگ هر وقت تصاویر اتوبوس‌های اعزام نیرو و یا خودرو‌های سنگین ترابری در دفاع مقدس را می‌بینند چهره و نام شهید صنیع خانی برای آنان زنده و تداعی می‎شود.

مدیریت جنگ، به ویژه در زمان عملیات، به شدت با امر لجستیک و پشتیبانی گره خورده است و در این میان امر حمل و نقل انسانی، تجهیزات، مهمات، ادوات، مواد غذایی و... از برجسته‌ترین آنهاست.

شهید صنیع خانی، مدیر، مدبر، پرتلاش و ایثارگر، نماد راستین این بخش از دفاع مقدس است. پدر و مادر بزرگوار، همسر فداکار و فرزندانش، مثل خودش انقلابی، معتقد به ولایت فقیه و مطیع رهبری معظم انقلاب می‌باشند. در مراسم استقبال از ورود حضرت امام (ره)، تشییع و اداره مراسم بزرگداشت و ساخت حرم آن بزرگوار، نقش برجسته و به یاد ماندنی دارد. سفارشات او به اطاعت از امام خامنه‌ای در وصیت نامه‌اش، مشابه سفارشات شهید سلیمانی است. یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد".


بیشتر بخوانید


 

ضرغامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار