آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ۶۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری از امروز دوشنبه ۳۱شهریورماه همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با اجرای رژه تلفیقی موتوری و کمک‌های مومنانه در شهرکرد با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی استان آغاز شد.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط حاکم در جامعه برای شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل بهداشتی گفت: امسال حضور نیروی انسانی در رژه مقدور نبود و تلفیقی از امکانات و تجیهزات نظامی و انتظامی و کمک‌های مومنانه مردم استان به نمایش گذاشته شد.

او افزود: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی در تمام جنگ‌ها و فتنه‌های مختلف در ۴۲ سال گذشته انقلاب اسلامی که ثمره هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل تمام استکبار جهانی بود، باعث تداوم و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

اکبری به ایستادگی ملت ایران در مقابل تمام فتنه‌های دشمنان که برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی طراحی کرده بودند، اشاره کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادند و انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کردند.

اکبری اظهار داشت: ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس شکسته شد و امروز ایران اسلامی در سراسر جهان جایگاه خاص دارد.

او با اشاره به اینکه مردم چهارمحال وبختیاری در هشت سال دفاع مقدس تاکنون ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم نظام کردند، گفت: حضور مردم در دوران دفاع مقدس و همچنین فتنه‌ها و دسیسه‌های اخیر دشمنان باعث پیروزی نظام شده که این یک واقعیت است که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به عنوان یک قدرت تبدیل شده است.

اکبری با تاکید بر اینکه امکانات و آمادگی نیرو‌های مسلح قابل مقایسه با دوران اول انقلاب نیست، افزود: اقتدار نیرو‌های مسلح بازداندگی و مشت محکمی بر علیه دشمنان نظام است و این آمادگی در سطح تمام نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری در قالب سپاه قمر بنی هاشم (ع) و نیروی انتظامی وجود دارد.


بیشتر بخوانبد


فرمانده سپاه استان، به اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال کمک مومنانه جمع‌آوری و بین آسیب‌دیدگان کرونا و نیازمندان استان توزیع شد.

به گفته او، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و رژه تلفقی موتوری و کمک مومنانه چهار هزار بسته معیشتی و یکهزار بسته لوازم التحریر تهیه و در شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.