چند نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری هستند؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان آذربایجان شرقی بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و این آمار رو به افزایش است.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز از نظر فعالیت مراکز سلامت ۱۶ ساعته رتبه اول کشور را دارد و تاکنون ۱۵۵ هزار نفر برای غربالگری به ۶۱ مرکز فعال در استان مراجعه کرده‌اند.

 راستگو معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات ارائه‌شده در خصوص وضعیت بیماری کرونا را ضروری دانست و گفت: در صورت تحلیل داده‌ها تصمیم‌گیری در این زمینه بهتر انجام می‌شود.

 راستگو همچنین با اشاره به اعتماد مردم به رسانه ملی از صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی خواست تا برنامه‌های تولیدی خود را برای افزایش حساسیت جامعه نسبت به بیماری کرونا تقویت کند.

او از دستگاه‌های مسئول هم خواست تا در حیطه مسئولیت خود به صورت جدی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت کرده و طبق مقررات با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.