مهم‌ترین حوادث ۳۱ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در نی ریز

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از کشف ۱۷۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی بازرسی از یک دستگاه خودرو در نی ریز خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس درباره کشف تریاک در نی ریز، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه با گشت‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو وانت پیکان در یکی از محور‌های خاکی شهرستان نی ریز مشاهده و توسط مأموران انتظامی توقیف شد، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۷۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

کشف کالای قاچاق ۱۲ میلیارد ریالی در ممسنی

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان ممسنی خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس جانشین فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین اجرای ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو موفق به کشف ۳۵ دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق شامل ۲۶ دستگاه مایکروفر، ۶ دستگاه یخچال و ۳ دستگاه ماشین لباسشویی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

کشف طلای مسروقه یک میلیاردی از سارقان منزل در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری ۲ سارق منزل و کشف یک میلیارد ریال طلای مسروقه در مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت درباره کشف طلای مسروقه از سارقان منزل، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهرستان مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تحقیقات علمی، اشراف اطلاعاتی و با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده در صحنه سرقت، موفق شدند در این خصوص ۲ نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی، آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده، به سرقت طلاجات از منزل شاکی اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقین، ۸۵ گرم طلای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست از نگهداری اشیای گران قیمت و وجه نقد به مقدار زیاد در منزل خودداری کرده و حتما محل سکونت خود را به تجهیزات ایمنی، بازدارنده و قفل‌های مطمئن مجهز کنید.

کشف ۳ نفر شتر قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳ نفر شتر قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره کشف شتر قاچاق در لارستان، بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه پراید بار مشکوک و آن را توقیف کردند.

سرهنگ امجدی تصریح کرد: پس از بررسی انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۳ نفر شتر قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است که از بندرعباس بارگیری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اتوبوس حامل قطعات کامپیوتر قاچاق در کوه چنار توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از کشف یک محموله قطعات کامپیوتر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار درباره کشف قطعات قاچاق کامپیوتر در کوه چنار، گفت: به منظور مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از آن خودرو، ۵۰ عدد cpu و ۲۱۰ عدد کیج هارد قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و ضیط شد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، ادامه داد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار، معضلات فرهنگی را در بحث مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یک معضل بزرگ یاد کرد و افزود: تا زمانی که فرهنگ مبارزه با قاچاق به عنوان یک مسئولیت اجتماعی در جامعه فراگیر نشود، شاهد موفقیت‌های مطلوبی در این زمینه نخواهیم بود.

کشف ۹۳ راس گوسفند قاچاق در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از کشف ۹۳ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در سروستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی فرمانده انتظامی سروستان درباه گوسفند قاچاق در سروستان، بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۹۳ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۳۰ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۳۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک وانت نیسان در داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب درباره کشف تریاک در داراب، اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو وانت نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۰ کیلو تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد، تصریح کرد: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف موتورسیکلت‌های قاچاق ۷ میلیارد ریالی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون درباره کشف موتورسیکلت‌های قاچاق در کازرون، بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از وجود ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در انباری در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، ۳ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و بدون پلاک را کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای دستگیری مالک آن ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه طرح برخورد با قاچاق کالا و دارندگان موتورسیکلت‌های غیرمجاز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

قاچاقچی تریاک در پاسارگاد زمین گیر شد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۱۲ کیلو تریاک در شهرستان پاسارگاد خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی پاسارگاد درباره دستگیری قاچاقچی تریاک در پاسارگاد، بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۱۲ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کپسول گاز جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی هشدار داد: مأموران جان بر کف انتظامی پاسارگاد با همه توان خود نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.