متلاشی شدن باند سارقان تجهیزات برق در نرماشیر

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: باند سارقان سیم وکابل برق با ۱۴ فقره سرقت در نرماشیر متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ رضا زیدآبادی ،فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت:در پی دریافت گزارشاتی از وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر نرماشیر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام پی جویی‌های پلیسی وکار اطلاعاتی یکی از متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه این متهم دستگیر شده سابقه دار و مرتکب تکرار جرم است، گفت: سارق در بازجویی‌های فنی و پلیسی دو همدست خود را معرفی، که ضمن دستگیری دو نفر دیگر از اعضای این باند، از مخفیگاه آنان مقداری سیم مس و کابل برق و ابزار آلات برای سرقت تجهیزات برق رسانی کشف شد.

او تصریح کرد: این باند سه نفره در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس تا کنون به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل تجهیزات برق رسانی و کابل‌های برق موتور‌های کشاورزی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با اشاره با اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه و کشف سایر سرقت‌های احتمالی از این باند سرقت ادامه دارد، افزود: مشارکت شهروندان نقش بسزایی در پیشگیری از سرقت دارد و از کارگاه های ضایعاتی انتظار می‌رود ضمن پرهیز از خرید اموال مشکوک و تماس با پلیس، زمینه بروز وقوع جرم را برای سارقان و دیگر مجرمان فراهم نسازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار