فضای سرشار از ایمان، اخلاص و تقوا به عنوان موتور محرک جبهه

استاندار کرمانشاه از معنویت و فضای سرشار از ایمان، اخلاص و تقوا به عنوان موتور محرک جبهه نام برد و گفت : یکی از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در تاریخ حفظ وجب به وجب خاک این سرزمین با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ متن پیام هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تجلیل از پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران جهاد و مقاومت که با رشادت، مجاهدت و شجاعت در دفاع از ایران اسلامی خالصانه و عاشقانه از اسلام و این آب و خاک جانفشانی و از خودگذشتگی داشتند.

در تاریخ این مرز و بوم، فداکاری و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و سردار سرافراز شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" تا ابد به یادگار خواهد ماند که چگونه و چرا و با چه روحیه‌ای از وجب به وجب خاک این سرزمین دفاع کردند و این چنین فرهنگ ایثار و شهادت سرچشمه گرفته از عاشورا و کربلای حسینی نهادینه شد و روایتی ارزشمند از دفاع مقدس برجای ماند.

بیان روایت‌های ایثار و شهادت رزمندگان اسلام و تقویت معرفت و شناخت فرهنگ و ارزش‌های هشت ساله دفاع مقدس، امروز بیش از گذشته ضرورت دارد و جامعه را با ویژگی دفاع مقدس آشنا خواهد کرد که اقدامی شایسته در مقابل جریان تحریف است.

در دفاع مقدس معنویت در جبهه موتور محرک بود و راز و نیاز‌های شبانه رزمندگان یکی از عوامل اصلی در شکل گیری این فضای معنوی بود که سرشار از ایمان، اخلاص، صدق و صفا و پاکی و صداقت بود. در بُعد سیاسی دفاع مقدس توانست مرز اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را مشخص کند و دستاورد سیاسی این حماسه بیداری اسلامی بود و این پیروزی درخشان رزمندگان است.

در آن دوران اثرگذاری جبهه بر جامعه به حدی بود که مردم اداره جنگ را بر عهده گرفتند و همه اصناف و اقشار در جنگ حضور داشتند به گونه‌ای که در دوران دفاع مقدس، ایثار و شهادت، فرهنگ کوچه و بازار بود و این فرهنگ باید همچنان تداوم یابد و کمرنگ نشود.

بر این اساس برخود لازم می‌دانم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایثار، فداکاری، رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام را ارج نهاده و با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای والامقام و گرانقدر دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن، به روح پاک و بلندشان درود فرستاده و از ایثارگری ها، شهادت طلبی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و دوران هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های صبور و فداکارشان تقدیر و تشکر نمایم و از این فرصت برای بیان روایت‌های ارزشمند و دلاور‌های بی بدیل این عزیزان استفاده شود تا زمینه افزایش معرفت نسبت به دفاع مقدس برای نسل جوان و آیندگان فراهم شود

از خداوند سبحان آرزوی توفیق، سربلندی برای همه نیرو‌های نظامی و انتظامی و مدافعان حرم و وطن و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.