بسته خبرهای شهرستان های کرمانشاه:

رزمندگان دوران دفاع مقدس در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کردند

امام جمعه روانسر گفت : با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌ها و الگوگیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز در مقابل هجمه دشمنان ایستادگی و از آرمان‌های انقلاب صیانت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماموستا ملا سیدمحمد محمدی امام جمعه روانسر گفت : رشادت و ایثاری که رزمندگان اسلام در مقابل دنیای کفر انجام دادند برای سایر ملت‌های آزادیخواه نیز الگو شده است.

او گفت : اگر بعد از ۴۰ سال برای ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ای نداشته باشیم عزت و سرافرازی امروز را از دست خواهیم داد.

امام جمعه روانسر افزود: در گام دوم انقلاب برای تعالی کشور باید تمام تلاش و توان خود را بکار گیریم و اگر این مهم فراموش شود تمام خدمات و تلاش‌های صورت گرفته به فراموشی سپرده می‌شود.

ماموستا محمدی ادامه داد: دنیای کفر علیه نسل جوان و نوجوان کشور هر روز برنامه‌های جدیدی تدارک می‌بیند و غفلت در امور فرهنگی و دینی می‌تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد.

او گفت: برای ادامه راه مقاومت و مقابله با دنیای کفر، ترویج برنامه‌های فرهنگی یک ضرورت است.

امام جمعه روانسر ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که در مقابل دنیای کفر و استبداد مقاومت کرده و پرچمدار وحدت و بصیرت در میان امت‌های اسلامی است.

ماموستا محمدی افزود: صلح و دوستی امروز کشور‌های منطقه با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مایه تاسف است چرا که وحدت امت اسلامی را لکه دار کرده اند.

هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران درس‌های زیادی داشت

فرماندار شهرستان روانسر گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران درس‌های زیادی داشته و دستاورد‌های مهمی را نیز به دنبال داشته است.

سعدی مصطفی زاده افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگی نابرابر و نامتقارن، یک وجب از خاک کشورمان را در اختیار بیگانگان قرار ندادند و این نقطه عطفی در تاریخ کشور است.

او ادامه داد: بخش عمده‌ای از جایگاه امروز کشور در معادلات جهانی و نظام بین الملل مرهون دستاورد‌های دفاع مقدس است و باید قدردان این موقعیت و اقتدار باشی.

دشمنان فکر و ذهن نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده اند

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: دشمنان با افکار و نقشه‌های شوم خود، فکر و ذهن نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده و درصدد از بین بُردن هویت اسلام هستند از این رو باآگاهی و افزایش بصیرت نباید بگذاریم به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تاکید بر زنده نگه داشتن آرمان‌های اسلام و شهدا و امام راحل (ره) افزود: امروزه نسل جوان با انتخاب راه و هدف فکری خود انقلابی تربیت می‌شوند و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

او ادامه داد: جوانان ما با انجام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از خط ولایت، حافظ اسلام، انقلاب و وطن هستند.

دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند

رئیس آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: دانش آموزان باید باتلاش در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهدا باشند.

علی رضاپور افزود: نسل جوان کشور می‌تواند با مطالعه وصیت نامه شهدا و ادامه دادن راه آنان زندگی خود و آینده کشور را تضمین کنند.

دفاع مقدس عزت و عظمت ایرانیان را به دنیا نشان داد

امام جمعه جوانرود با بیان اینکه دفاع مقدس عزت و عظمت ایرانیان را به دنیا نشان داد، گفت: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و آینده کشور باقی خواهد ماند.

 ماموستا ملااحمد فخری افزود: فرهنگ دفاع مقدس میراث ارزشمندی است که نیاز امروز نسل جامعه ما است و پیشکسوتان دفاع مقدس می‌توانند راویان صادقی از این ارزش‌ها و حاملان اندیشمندی برای انتقال این ارزش‌ها به جامعه باشند.

او با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نه ارتش منسجم داشتیم و نه نیروی سپاه قوی، ولی یک تنه در مقابل دنیای کفر و زور ایستادیم، ادامه داد: همان تجربه‌های دفاع مقدس سبب شد که جمهوری اسلامی ایران اکنون در دنیا الگو باشد.

ماموستا فخری با تاکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران برای به ثمر رساندن این انقلاب سختی‌های فراوانی متحمل شده است.

دفاع مقدس از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

جانشین سپاه ناحیه جوانرود نیز با بیان اینکه دفاع مقدس از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است که عظمت ایرانیان را به جهان نشان داد، گفت: قدرت دفاعی ایران در دنیا سرآمد است و دشمنان به عزت و اقتدار ما پی برده‌اند.

 مصطفی فعله گری افزود: ملت ایران در جبهه مقاومت و ایثار با ویژگی شهادت طلبی، مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستیزی با هرگونه تجاوز و ستم بیگانگان مقابله خواهد کرد.

هفته دفاع مقدس یادآور استقامت مردم است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود گفت: هفته دفاع مقدس یادآور استقامت و فداکاری مردم شریف ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

حجت الاسلام صالح امجدیان افزود: هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

او ادامه داد: دفاع مقدس عزت، اقتدار و عظمت ایران سربلند را در دنیا تثبیت و ابهت اسلام و انقلاب را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام امجدیان گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، دورانی که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته هاشان گذشتند و در میدان‌های نبرد با دشمن بعث و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.

او افزود: مستکبران زمان بدانند که این انقلاب با برخورداری از فرهنگ متعالی دفاع مقدس، ایثار و شهادت به حول و قوه الهی شکست ناپذیر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار