سیدمهرداد سیدمهدی مطرح کرد؛

ماشه خیالی تفنگ خالی در دستان آمریکا

اقدام جدید وزیر امور خارجه آمریکا و اعلام کردن تحریم های به ظاهر جدید علیه ایران، واکنش رئیس خبرگزاری صدا و سیما را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پامپیو وزیر امور خارجه آمریکا با حضور در جلوی دوربین‌ رسانه‌ها حرف‌های جالب توجهی را بیان کرد. پامپیو با اعلام خبر تحریم‌های به ظاهر جدید علیه ایران باعث مضحکه خود و دولت آمریکا شد. تحریم‌هایی که وزیر امور خارجه آمریکا به آن‌ها اشاره کرد در واقع همان تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی است که آمریکا مدت ها علیه ایران اعمال کرده بود. این تحریم‌ها که به اصلاح «مکانیزم ماشه» عنوان می‌شود، در مسئله‌ انرژی هسته‌ای به عنوان اهرم فشار به ایران در صورت پایبند نبودن به تعهدات اعمال شده بود؛ این در حالی است که اکنون خود آمریکا تعهدات برجام را زیر پا گذاشته است.


بیشتر بخوانید


 این کار وزیر امور خارجه آمریکا با واکنش جالب سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما همراه بود. سیدمهدی این اقدام آمریکایی‌ها را نمونه بارز بی‌اعتباری عنوان کرد و با نوشتن جملاتی کنایه‌آمیز، جدید عنوان کردن تحریم‌های قدیمی توسط مقامات این کشور را مورد تمسخر قرار داد.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط رئیس خبرگزاری صدا و سیما را مشاهده می‌کنید:

" بی اعتباری از این بیشتر نمی‌شود. وزیر امور خارجه آمریکا و چهار مقام دیگر جلوی دوربین‌ها آمدند تا ماشه تفنگ خیالی را بچکانند. اعلام تحریم‌هایی که قبلا هم اعلام شده بود. فقط تحریم شرکت حاج علی مودت جدید بود "

ماشه خیالی تفنگ خالی در دستان آمریکا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار