پس از توافق ننگین و خیانت‌آمیز بحرین و امارات با تل‌آویو؛

آمریکا برای شهروندان خود در منامه پیام هشدار صادر کرد

سفارت آمریکا در بحرین با صدور هشداری از شهروندان آمریکایی خواست احتیاط بیشتری به خرج دهند و مراقب باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سفارت آمریکا در منامه، پایتخت بحرین، روز گذشته پیام هشداری برای شهروندان خود صادر کرد و از آن‌ها خواست که احتیاط و توجه بیشتری نسبت به امنیت شخصی خود بکنند.

در بیانیه این سفارت آمده است: «از همه شهروندان آمریکایی می‌خواهیم برنامه‌های امنیتی خود را بازبینی کنند. از محیط پیرامون خود از جمله رویداد‌های محلی مطلع باشند و سطح بالای هوشیاری خود را حفظ کنند.»

در این بیانیه سفارت آمریکا از شهروندان این کشور خواسته است که «در مکان‌هایی که بیشتر مورد بازدید گردشگران و غربی‌ها قرار می‌گیرد» هوشیار باشند و از «ازدحام و تجمع در اذهان عمومی خودداری کنند.»

این هشدار چند روز پس از تظاهرات و اعتراضات مردم بحرین به تصمیم پادشاهی این کشور برای پیوستن به توافق صلح با رژیم صهیونیستی که با واسطه‌گری آمریکا انجام شد صادر شده است. بیش از یک هفته است که تظاهرات علیه عادی سازی روابط منامه و تل‌آویو در سراسر بحرین ادامه دارد.

این توافقنامه ننگین روز سه شنبه در کاخ سفید بین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و وزرای خارجه امارات و بحرین - عبدالله بن زاید آل نهیان و خالد بن احمد آل خلیفه امضا شد. گروه‌های مقاومت ضمن انتقاد شدید از اقدام این دو کشور عربی، تاکید کردند که منامه و ابوظبی از پشت به آرمان‌های فلسطین خنجر زدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار