رفع تصرف ۱۰۰ هزار مترمربع اراضی در چشمه گز

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: ۱۰۰ هزار مترمربع از اراضی چشمه گز به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال از دست متصرفان و زمین خواران خارج شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به منظور جلوگیری از تصرفات روستای چشمه گز و مبارزه با زمین خواری ۱۰۰ هزار مترمربع از اراضی این روستا از دست متصرفان و زمین خواران خارج شد.

او افزود: زمین خواران که در حاشیه شهر‌ها به دلیل گسترش نظارت‌ها موفق به دستیابی به اهداف خود نمی‌شوند، به سمت روستا‌های خوش آب و هوا متمایل شده اند و باید بدانند که اقدامات آن‌ها در هیچ نقطه‌ای از چشم مدعی العموم و نمایندگان حاکمیت دور نخواهد ماند و توفیقی برای رسیدن به اهداف خود نخواهند داشت.

سالاری ارزش ریالی اراضی متصرفی روستای چشمه گز را ۱۲۰ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: این اراضی به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حمایت‌های قضایی خلع ید و به بیت المال برگردانده شده است.

او با اشاره به صدور دستور ویژه از سوی رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به زمین خواری و تغییرکاربری‌های غیرمجاز اراضی و آلودگی محیط زیستی، بیان داشت: استان کرمان یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه مبارزه با زمین خواری به شمار می‌رود و در پرتوی تعامل دستگاه قضایی با مجموعه‌های ذیربط تلاش می‌شود که موضوع زمین خواری در این استان به صورت کامل رفع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار