جشن مهر عاطفه‌ها در نخستین روز ماه مهر در بوشهر آغاز شد

جشن مهر عاطفه‌ها همزمان با اول مهر با هدف جمع آوری کمک برای تامین گوشی و تبلت دانش آموزان نیازمند در همه مدارس استان بوشهر شروع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به شرایط کرونایی و ضرورت آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید گفت: هر چند اولویت آموزش وپرورش آموزش حضوری است، اما حدود ۷۰ درصد از دانش آموزان استان به شیوه غیرحضوری آموزش می‌بینند.

محمود حسنی توابع ادامه داد: با وجود اینکه بیشتر مدارس استان به شیوه مجازی و از طریق شبکه شاد فعالیت می‌کنند، اما تعدادی از دانش آموزان از دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت برای بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی محروم هستند.

او افزود: با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای تامین نیاز‌های تحصیلی این گروه از دانش آموزان، جشن مهر عاطفه‌ها با شعار مهر همدلی برای همه دانش آموزان از روز سه شنبه اول مهر شروع شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی در خصوص شیوه برگزاری جشن مهر عاطفه‌ها بیان کرد: در مدارسی که به صورت حضوری فعالیت دارند، این جشن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حسنی توابع گفت: برای برگزاری این جشن در سایر مدارس از ظرفیت شبکه شاد استفاده می‌کنیم تا دانش آموزان و خانواده‌های نوع‌دوست هم‌استانی بتوانند در این پوشش انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

او با بیان اینکه اولویت هدایای جمع آوری شده خرید گوشی و تبلت و سپس نوشت افزار و لباس فرم دانش‌آموزی است، گفت: هدایای درون مدرسه‌ای با نظارت شورای مدرسه، هدایای درون منطقه‌ای با نظارت سازمان دانش‌آموزی شهرستان یا منطقه و هدایای درون استانی با نظارت سازمان دانش‌آموزی استان توزیع می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر با قدردانی از همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) در برگزاری این جشن بیان کرد: امیدواریم  با همراهی و مشارکت مردم، هیچ دانش آموزی از آموزش مجازی محروم نشود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.