پیشنهاد داورزنی برای تعویق مجمع انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا

نشست آنلاین هیئت رئیسه "AVC" امروز برگزار شد و رئیس فدراسیون والیبال ایران پیشنهاد داد که مجمع انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا بعد از بازی‌های المپیک توکیو برگزار شود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا امروز (سه‌شنبه) به صورت آنلاین برگزار شد و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و رئیس منطقه مرکزی آسیا نیز در آن شرکت کرد.

صالح بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا در این نشست حضور نداشت و جلسه به ریاست ریتا سوبُوو از اندونزی برگزار شد و علاوه بر داورزنی، عیسی حمزه، شانریت، وِی ژی، ابراهیم مالک محمد، کریگ کاراچر و فونگ آلیس در آن شرکت داشتند.

در این نشست درباره وضعیت کنونی برنامه‌های کنفدراسیون والیبال آسیا با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کووید ۱۹ و بیماری کرونا، وضعیت مالی و برنامه‌های پیش روی والیبال آسیا بحث و گفتگو شد.

برگزاری مجمع سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا در اکتبر سال ۲۰۲۰ یکی دیگر از موضوعات این نشست بود که با توجه به شرایط کرونایی جهان و این که برخی اعضا به دلیل مشکل اینترنت در کشورشان امکان حضور آنلاین در مجمع را ندارند، دکتر داورزنی پیشنهاد داد مجمع انتخاباتی AVC بعد از بازی‌های المپیک توکیو برگزار شود.

هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا با نگاه مثبت به این پیشنهاد، مقرر کرد که برای تعویق زمان برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا، مکاتبات لازم با فدراسیون جهانی انجام گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.