لیگ برتر والیبال/ برتری ادامه دار شاگردان اکبری/ اولین پیروزی خارج از خانه خاتم اردکان

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر توانست پیکان را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان، شهروند اراک و خاتم اردکان، فولاد سپاهان و لبنیات هراز آمل در هفته سوم رقابت‌های لیگ از ساعت ۱۶ در مقابل هم قرار گرفتند.

دیدار حساس شهرداری ارومیه و پیکان از دیدار‌های جذاب هفته سوم بود. شاگردان اکبری با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ موفق شدند میهمان خود را شکست دهند. پیکانی‌ها که از ۲ بازی گذشته خود یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه داشتند امروز بازهم طعم تلخ شکست را چشیدند.

در دیگر دیدار هفته سوم شاگردان نفرزاده موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ میزبان خود را شکست دهند و اولین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کنند. تیم والیبال شهروند اراک در اولین بازی رسمی خود در لیگ برتر والیبال شکست را تجربه کرد.

در آخرین دیدار از هفته سوم هم تیم والیبال فولاد سپاهان در یک بازی نزدیک و نفس گیر موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیاز‌های ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵، ۱۶ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ نماینده آمل را شکست دهد. شاگردان عطایی توانستند یک امتیاز کسب کنند. این دومین شکست شاگردان بهروز عطایی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار