بنا بر گزارش یک نشریه نظامی در آمریکا، واشنگتن قابلیت پنهانکاری جنگنده‌هایی که قرار است به امارات تحویل دهد را حذف می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیفنس ورلد، همزمان با اصرار امارات در خرید جنگنده‌های نسل پنجم «اف-۳۵» در پی توافق با رژیم صهیونیستی، گزارشهایی منتشر شده که واشنگتن با این درخواست موافق کرده است. اما این موضوع هم مطرح شده که نسخه اصلی این جنگنده در اختیار اماراتی‌ها قرار نخواهد گرفت. در نسخه‌ای که تحویل ابوظبی داده می‌شود، خاصیت پنهانکاری جنگنده حذف خواهد شد.

دلیل این اقدام احتمالی آمریکا حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به کشورهای حاشیه خلیش فارس است، بدین معنا که حرکت جنگنده‌های آمریکایی که در خدمت امارات قرار می‌گیرند در رادا‌رهای اسرائیل قابل رویت است.

همزمان با کشمکش‌ها در خصوص جنگنده‌های پیشرفته آمریکایی، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی این موضوع به واشنگتن سفر کرده است.

پیش بینی شده که حذف خصوصیت پنهانکاری تنها موردی نباشد که آمریکایی‌ها در دستور کار قرار دادند. سایر امکاناتی که این جنگنده دارد هم ممکن است از بین برود تا نگرانی صهیونیست‌ها به طور کامل از بین برود.

پیش از این نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ابراز نگرانی کرده بود که فروش جنگنده‌های نسل پنجم «اف-»۳۵ به امارات منجر به برتری نظامی ابوظبی در عرصه هوایی نسبت به رژیم صهیونیستی می‌شود. 

یکی از مسائل مهمی که امارات را ترغیب به آشکارسازی روابط با رژیم صهیونیستی کرد، مسئله تامین امنیت از سوی آمریکا و بحث فروش جنگنده‌های «اف-۳۵» است. امارات سومین کشوری است که به آرمان فلسطین خیانت و اقدام به آشکارسازی روابط با دشمن صهیونیستی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۱۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
اماراتی ها شما کورین ندیدین ؟؟؟
_آمریکا نمیتونه از خودش در برابر ایران محافظت کنه !

بعد چطور میخواد امنیت تورو حفظ کنه . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۱۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
دیدید گفتم :

گفتم آمریکا به امارات اف 35 نمیده و اگرم بده یک جنگنده با پوسته ی اف 35 با توان اف 22 میده.

چه احمق هایی هستن این اماراتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
آهن پاره را به چه قیمتی با خون مردم مظلوم یمن و فلسطین تحویل خواهی گرفت ؟؟
البته اگر بدون موتور هم به امارات بدهند هم کار زیادی انجام شده است .
آخرین اخبار