تجمع و ورزش جمعی در بوستان‌های تبریز ممنوع است

فرماندار تبریز گفت: اتراق، تجمع و ورزش‌های جمعی در بوستان‌های سطح شهر ممنوع بوده و شهرداری با تشکیل گروه‌های نظارتی با جدیت به این امر نظارت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، مهدوی فرماندار تبریز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان تبریز گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان بیماری کرونا در سطح شهرستان تبریز مدارس شهرستان به مدت ۱۵ روز تعطیل و معلمان در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری نسبت به ارائه آموزش اقدام خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه در صورت ضرورت کادر فنی و مدیریتی با حداقل نیرو در مدارس حضور خواهند داشت.

او افزود: برگزاری هرگونه مراسم ترحیم در منازل ممنوع بوده و مراسم تشییع و تدفین در آرامستان‌ها با حضور حداقلی فامیل درجه یک متوفی و با رعایت فاصله فیزیکی برگزار شود.

مهدوی گفت: همه بیمارستان‌های خصوصی و دولتی موظف به پذیرش بیماران می‌باشند و در صورت ممانعت جرم تلقی خواهد شد.

او افزود: مراکز سلامت دانشگاه علوم پزشکی به صورت ۱۶ساعته نسبت به ارائه خدمات بهداشتی فعال باشند.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: در جایگاه‌های سوخت، خدمات سوخت گیری فقط توسط اپراتور‌ها انجام خواهد شد و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی موظف است ضمن نظارت بر این امر نسبت به اطلاع رسانی به جایگاه‌های سوخت اقدام کند.

مهدوی با بیان اینکه برگزاری هرگونه نمایشگاه به صورت گروهی و جمعی به مدت یک ماه ممنوع است، گفت: شهربازی‌ها و مراکز تفریحی تا اطلاع بعدی تعطیل خواهند بود.

او گفت: برگزاری هرگونه همایش و نشست در دستگاه‌های دولتی، خصوصی و عمومی ممنوع است.

مهدوی گفت: ارائه خدمات به مراجعان بدون ماسک در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ممنوع می‌باشد.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: همه خودرو‌های ناوگان عمومی توسط شهرداری ضدعفونی شده و رعایت تمامی ضوابط بهداشتی در حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار بگیرد و اتاق اصناف از طریق اتحادیه‌ها نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی اصناف نظارت کامل داشته باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار