رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی عامل طولانی شدن روزهای کرونایی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد گفت:رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی باعث طولانی شدن دوره شیوع کرونا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکترایرج صالحی, سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد بااشاره به اینکه کرونا یک بیماری قابل کنترل است و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی میتوان از ابتلای به آن پیشگیری کرد گفت: تمامی ظرفیت‌های کشور برای مبارزه با کرونا به میدان آمده است.

او ادامه داد: امروز وضعیت قرمز در اسدآباد نشانگر این است که تا چه اندازه  توجه نکردن به شیوه نامه های بهداشتی در گسترش این بیماری اهمیت دارد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد افزود:افزایش میزان مبتلایان به علت توجه نکردن به رعایت نکات بهداشتی موجب فرسودگی و خستگی کادردرمان شده است.

صالحی بیان کرد:تعطیلی مدارس شهرستان طبق دستورالعمل های کشوری خواهد بود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس مورد تاکید است .

او در ادامه به برنامه های دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اشاره کرد و گفت:  افزایش رشته های این دانشکده، لمس ارتقای خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان از سوی مردم و افزایش کیفیت خدمات دهی و توجه ویژه به خانه های بهداشت روستاها را از مهمترین  برنامه های دوره جدید مدیریت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعلام کرد .

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد تصریح کرد:بدون شک پیشرفت نظام درمانی شهر بدون کمک شهروندان میسر نیست و انتظار داریم همشهریان فهیم دیارسیدجمال با خادمان  خود در حوزه بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند. 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.