ماس: ترامپ با ترور سردار سلیمانی اقدام خطرناکی مرتکب شد

وزیر امور خارجه آلمان ضمن انتقاد از اقدام رئیس‌جمهور آمریکا برای صدور دستور ترور فرمانده بزرگ ایرانی، او را به سوء استفاده از بحران داخلی این کشور متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هایکو ماس در مستندی تلویزیونی که شبکه یک تلویزیون آلمان درباره کتاب «غرق در توهم – فاجعه آمریکایی» در حال تولید آن است، اقدام آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده بزرگ ایرانی را به باد انتقاد گرفت.

او گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از بحرانهای داخلی به عنوان ابزاری برای بسیج طرفدارانش استفاده می کند. هدف او این است که اکثریتی را به نفع خودش به وجود آورد.

وزیر امور خارجه آلمان همچنین اقدام وحشیانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد و گفت: این اقدام بسیار خطرناک بود و می توانست موجب بروز جنگی گسترده در خاورمیانه شود.

ماس درباره تحولات ناشی از قتل جورج فلوید در آمریکا و تهدید ترامپ برای استفاده از ارتش برای مقابله با ناآرامی ها نیز اعلام کرد: این عمل فراتر از تصور من بود که او اعلام کند ارتش را به خیابان‌های واشنگتن می آورد، حتی وزیر دفاع او هم مجبور به مخالفت با آن شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
پلیس بین الملل باید او را بگیردو تحویل ایران بدهد والا
مساله انتقام ادامه داردتا پس از ان دل مردم ایران ارام بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۹:۵۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
امام حسین ع فرمودند پایبندی بر پیمان جوانمردی است!
ترامپ یک پیمان شکن قهار و یک ناجوانمرد کامل است. پیمان بستن با ناجوانمرد عواقبی دارد که حتی دوستان و طرفداران او را نیز در برمیگیرد و قطعا خوشایند آنان نیز نخواهد بود. لعنت خدا بر ترامپ منحوس!
آخرین اخبار